همکاری با نیلوفر پلاستیک

همکاری با مراکز علمی ، اساتید دانشگاهی ، گلخانه سازان

شرکت نیلوفر پلاستیک به منظور حمایت از سرمایه های انسانی و افزایش سطح کیفی محصولات خود و با توجه به پتانسیل های بالقوه موجود در دانشگاه ها و موسسات آموزشی از کلیه ی ایده هایی که در جهت توسعه کشاورزی پایدار گام بر می دارند دعوت به همکاری می نماید. به این منظور از کلیه عزیزانی که در زمینه های پلیمر، مهندسی شیمی، کشاورزی و دیگر زمینه ها امکان همکاری متقابل وجود داشته باشد دعوت به همکاری می کنیم.
شرکت نیلوفر با دارا بودن آخرین تکنولوژی ها در ساخت نایلون های گلخانه ای و کشاورزی و با داشتن آخرین تجهیزات آزمایشگاهی از کلیه عزیزانی که در زمینه ی تحقیق، توسعه و نوآوری آماده ی همکاری باشند استقبال به عمل می آورد. متخصصین پلیمر،علوم کشاورزی, مستربچ سازان گرامی ،کارشناسان و کارآموزان ارجمند با ارائه ی ایده های خلاقانه خود می توانند گامی بزرگ در راستای حمایت از صنعت فیلم های گلخانه ای بردارند.
هم چنین مهندسان سازه های گلخانه ای و نصابان گرامی هم می توانند جهت انجام پروژه های ساخت گلخانه ای و به اشتراک گذاشتن ایده های ارزشمندشان با شرکت نیلوفر پلاستیک همکاری متقابل داشته باشند.

کلیه متقاضیان می توانند مشخصات و موضوع درخواست خود را از طریق این فرم با ما به اشتراک بگذارند. کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

    جهت اخذ نمایندگی فروش محصولات نیلوفر پلاستیک با ما در ارتباط باشید!

    فرم آنلاین درخواست نمایندگی