بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود که شامل صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین الات و صنایع وابسته می باشد، از روز ۲۸ الی ۳۱ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید..
نمایشگاه امسال در راستای تحقق شعار سال (رونق تولید ملی) برگزار شد و بر این اساس واحد های تولیدی بیشتری شرکت کرده بودند..
شرکت صنایع نیلوفر پلاستیک یزد یکی از ۹۲۰ شرکت تولیدی بود که مانند سالیان گذشته حضور پر رنگ و چشمگیری در این نمایشگاه داشت و از این فرصت جهت معرفی بیشتر محصولات تولیدی و عقد چندین قرارداد با مشتریان داخلی و خارجی بهره لازم را برد.
لازم به توضیح است که این نمایشگاه در سه بخش تخصصی ایران فود شامل (فرآورده‌ها و محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و صنایع مرتبط)، ایران فود تک شامل (ماشین آلات، تجهیزات، تکنولوژی و صنایع غذایی، بسته بندی، تجهیزات جانبی ماشین آلات مرتبط) و ایران آگرو شامل (ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و آبیاری، صنایع کشاورزی و صنایع مرتبط) است.
شرکت نیلوفر پلاستیک در بخش ایران اگرو قرار می گیرد که پر تردد ترین بخش نمایشگاه از لحاظ تعداد غرفه ها و حضور شرکت های داخلی و خارجی می باشد.